جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • دوره های آموزشی
  • مشاوره
  • وبلاگ
  • سبد خرید
دیجیتال مارکترشو ، دنیای جدید دنیای بازاریابی آنلاین است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • 09123629118
  • azaddehghan.ir@gmail.com
0
آکادمی آموزشی دیجیتال مارکتینگ azaddehghan.ir
  • خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • دوره های آموزشی
  • مشاوره
  • وبلاگ
  • سبد خرید
آخرین اطلاعیه ها
جهت نمایش اطلاعیه باید وارد سایت شوید
شروع کنید
[wcas-search-form]

وبلاگ

آکادمی آموزشی دیجیتال مارکتینگ azaddehghan.ir > وبلاگ > درامد اینترنتی > 10- گام اجرایی در کسب درآمد اینترنتی

10- گام اجرایی در کسب درآمد اینترنتی

اسفند 6, 1398
ارسال شده توسط morteza
درامد اینترنتی, کسب و کار

10- گام اجرایی در کسب درآمد اینترنتی

مقدمه:

سلام  مرتضی آزاددهقا ن هستم اوضاع کسب و کارم  خراب شده بود ، به هر در میزدم جواب نمی گرفتم  یه ورشکستگی سنگین رو گذرونده بودم و حالا باید یه کار جدید  را ه مینداختم ،اما هیچ ایده ای نداشتم . یه روز تصمیم گرفتم یه کسب و کار اینترنتی راه  بندازم https://www.niksad.com با برادرم شروع کردیم به مطالعه ،در حوزه کسب و کارهای اینترنتی ،هر چی یسشتر می خوندیم  کمتر یاد می گرفتیم اطلاعات انبوه رو داشتیم اما نمی شد از دل اونها ، اون چیزی رو که می خواستیم  استخراج کنیم یه روز یکی از دوستامون (محمد رئیسی ) گفت من یه روش دارم که به شما کمک میکنه تا راحتتر اطلاعات رو طبقه  بندی کنید و کارتون شفاف تر بشه ، پیگیر شدم دیدم بله این روش چقدر عالیه .حالا می خوام این روش رو با شما به اشتراک بگذارم  و 10 گامی رو به برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی بهش نیاز داریم بیان کنم این شما و این هم 10 گام اجرایی:

گام اول :هدف شما چیست؟

جدا”  هدف ما چیه ؟ می خواهیم از را ه اندازی  یک سایت به چی برسیم ؟اصلا چه خدمتی و چه محصولی  رو می خواهیم به مردم ارائه بدهیم ؟ ایا محصولمون  دانلودی هست یا فیزیکی ؟ از طریق اینترنت یه فروش میره ؟ با  این سوالها می خواستم ذهنتون رو در گیر کنم 

    ما برای  اینکه  یه  کسب و کار  اینترنتی  و یا  اینکه  هر کسب و کاری  راه  بندازیم  باید اول از همه  ببینیم  ما چه  خدمتی  رو میتونیم  به مردم  بدهیم . اینجا باید  فکر کنیم که  آیا می خواهیم  به کاربرا ،اشتراک بدیم  یا فروش  مستقیم داشته باشیم .

بعد از اینکه هدف رو شناختیم می ریم به گام  بعد ◄

گام دوم : ارزش پیشنهادی 

اما  ارزش پیشنهادی چی هست؟حالا باید فکر کنیم که  چه کاری رو ما برای مشتری داریم انجام میدهیم  که مشتری حاضره برای اون پول بده و از ما خرید کنه و ما رو نسبت به بقیه رقبا سرآمد کنه ،بعداز رسیدن به جواب میریم سراغ گام  بعدی

گام سوم : کانال های توزیع :

حالا باید فکر کنیم  محصولمون رو چه جوری باید برسونیم  به دست مشتری نهایی ، از لینک دانلود  ، از طریق ایمیل ، از طریق پیک ، از طریق پست ویا  خودمون وقتی برای اینها فکرکردیم استراتژی مربوطه  رو برای کار خودمون یادادشت می کنیم و می ریم سراغ گام بعد 

گام چهارم :ارتباط با مشتری 

راههایی که باید  انتخاب کنم تا مشتری رو  جذب کنم چی هست از طریق اینستا ، لینکدین ، ایمیل و تماس تلفنی و یا دیدار رو در رو ، وبسایتمون و…..

گام پنجم : بخش بندی مشتری 

مشتری های ما کیا هستن ؟برای کداماشون باید تبلیغ کنیم  آیا مشتری ما مردا هستن یا خانمها ، جواتها هستن یا افراد مسن ، کودکان  هستن یا یزرگسالان ، منطقه جغرافیایی خاصی دارن ، به کل کشور کی خواهیم بفروشیم  یا بین المللی هستیم 

گام ششم : جریان درآمدی :

فکر کنیم  برای کاری که می خواهیم  راه بندازیم چطوری یاید  کسب درآمد کنیم ، مستقیما از مردم دریافت کنیم ، از شرکتها پول  دریافت کنیم ، از اپراتورها و .

گام هفتم :شرکای  کلیدی:

چه کسایی قرار به ما کمک کنند در کسبو کارمون  ،نیروی انسانیمون ،شرکت های تامین کننده ،آژانس های تبلیغاتی ،پست ، پیک ، شرکتهای ارائه کننده  خدمات سایت و اینترنت  

بهتره  اینها رو شناسایی کنیم تا بدونیم  که چکار باید کنیم .برای اینکه به مشتریهای خودمون  خدمتی رو ارائه بدیم چه کارهایی رو باید انجام بدیم ؟ آیا باید نیروی انسانی  استخدام کنیم ؟ سایت را هبندازیم ؟ محصولی رو باید تولید یا تهیه کنیم ؟ تبلیغات باید کنیم ؟و …… 

برای اینکه به مشتریهای خودمون  خدمتی رو ارائه بدیم چه کارهایی رو باید انجام  بدیم ؟ آیا باید نیروی انسانی استخدام کنیم ؟ سایت را هبندازیم  ؟ محصولی رو باید تولید یا تهیه کنیم ؟ تبلیغات باید کنیم ؟و …… 

گام نهم : منابع کلیدی :

فکر کنیم  ببینیم که بای فعالیتهای  خودمون چقدر منابع مالی داریم  چه تواناییهایی داریم که میتونه به  ما در کسب و کارمون کمک کنه ؟

گام دهم:ساختار هزینه ها:

ساختار هزینه های ما چطوری هست  برای ارائه خدمت چقدر باید هزینه کنیم و  اونها رو برآورد کنیم تا بهترین استراتژی رو  به دست بیاریم 

جمع بندی :

خب چقدر سوال جواب دادیم چقدر نوشتیم  حالا با این اطلاعات چکار کنیم ؟ بهتره که  همه اونها رو در یه جدول بنام مدل کسب و کار بیاریم (که شکلش رو براتون گذاشتم ) تا بطور خلاصه  بفهیمیم که چکار باید کنیم :

با این  ده گام به  مدل اولیه از کسب و کارمون می رسیم  و در واقع ما داریم منابع و فعالیت های کلیدی مون رو به ارزش پیشنهادیمون و مشتری  پیوند میزنیم مثل ارتباط بین نیمکره سمت چپ و راست مغز 

چقدر کار باید انجام بدهیم اما باید  این رو بدانیم که کار کردن و کسب درآمد نیازمند  تلاش مداومه و با این مدل می تونیم خیلی سریع وضعیت خودمون  رو روشن کنیم و شروع کنبم به کسب درآمد …

اما  این تازه  اول راهه ، ازتون می خوام که یاد بگیرید چطوری باید برنامه بازاریابی خودتون رو مدون کنید تا مسیر فعالیتها تون  تقریبا” مشخص بشه و ار کارهای غیر ضرور دوری بکنید .

پایا و بهترین باشید  مرتضی آزاددهقان https://www.azaddehghan.ir

قبلی چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟
جستجو برای:
Ad Banner
دسته‌ها
  • بازاریابی
  • بدون دسته بندی
  • بورس
  • تبلیغات
  • درامد اینترنتی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی
  • طراحی سایت
  • کسب و کار
  • یازاریابی محتوا

ما در Azaddehghan.ir به دنبال  آن  هستیم از طریق  ارائه آموزشها و مشاوره های  کسب و کار اینترنتی به کسب  و کارهای  کوچک  کمک کنیم تا  بتوانند  در این  مسیر  شتاب بگیرند.

تماس
  • دفتر تهران - خیابان ظفر (شریعتی) - بعداز تبریزیان - پلاک83 - طبقه 5 - واحد 29
  • 09123629118
  • azaddehghan.ir@gmail.com
  • دفترکرج : میدان شهدا - ساختمان نوا- طبقه 10- واحد 18
  • 09123619118
  • azaddehghan.ir@gmail.co
دسترسی سریع
  • خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • دوره های آموزشی
  • مشاوره
  • وبلاگ
  • سبد خرید
خبرنامه

چیزی را از دست ندهید، ثبت نام کنید و در مورد گروه ما مطلع باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://www.azaddehghan.ir/?p=794

WhatsApp us

مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.